Zakończyła się 3-miesieczna…

Zakończyła się 3-miesieczna batalia ws oceny słuszności rękojmi zasilacza laptopa którego kupiłem w grudniu #mediaexpert

W kwietniu tego roku przestał łączyć przewód od ładowania i działał tylko w określonej pozycji. Przez miesiąc męczyłem się z tym ale finalnie zwróciłem towar z tytułu rękojmi.
Nie było problemu z odebraniem zasilacza. W międzyczasie kupiłem zastępczy żeby móc korzystać z laptopa na którym pracuje.

Nie było żadnych problemów z ładowaniem. I do tej pory nie ma.

W kolejnych tygodniach zostałem poproszony o dosłanie laptopa gdyż oceniono iż to nie zasilacz jest problemem.
Nie zwróciłem go, opisałem ponownie sytuację z zastępczym zasilaczem itd. Ewentualnie zgodziłem się oddać laptopa jeśli dostanę zastępczy sprzet żeby móc wykonywać swoją pracę. Poproszono mnie zatem o kilka informacji tj numer seryjny laptopa, service tag, zdjęcie wejścia pod zasilacz.

Wówczas nastąpił brak odzewu. Po kolejnych dwóch tygodniach dopytalem jaki jest stan rozpatrywania rękojmi. Po wpisaniu nadanego numeru reklamacji na stronie sklepu ukazywało błąd o braku takiej referencji, więc o tym również ich poinformowałem.

Dostałem wiadomość że bez laptopa nie są w stanie zakończyć reklamacji. Ponownie odmówiłem lub zaproponowałem wymianę na zastępstwo.

Finalnie w piątek dostałem maila, że reklamacja została zakończona bez podjęcia działań a reklamowany sprzęt zostanie zwrócony.

NIE KUPUJCIE DROGIEGO SPRZETU W MEDIAEXPERT I MEDIAMARKT.

Nie biorą oni odpowiedzialności za złom który sprzedają. Dopiero teraz widzę że to nie pierwszy raz kiedy oszukują klientow, przypomnieć wystarczy to:

https://www.wykop.pl/link/4679973/media-markt-straszy-i-nakazuje-usunac-wykop-sprzed-5-dni/

#mediamarkt #laptopy #komputery